Påsklov

Jag sitter hemma i soffan och tittar på finalen av sveriges mästerkock. Idag har jag inte gjort många knop, städat lite och diskat. Pysslat om Ester och läst i min svenskabok. Suttit på balkongen och fillilurat, tittat på tv och slösurfat alldeles för länge. Jag borde ha gjort så mycket mer men så kan det gå och påsklov, ja, det har jag ju visst. Så man får väl passa på att vara lite oduglig. I veckan som kommer blir det en helt ny växel för det är mycket som ska hinnas med, både mer och mindre roliga aktiviteter står i kalendern. Packa och flyttstäda är sådant jag inte ser fram emot.

Igår kväll blev det grill-premiär för i år. Kristoffer och Simon köpte en grill och monterade ihop omnämnda, jag marinerade dovhjortkotletter och gjorde potatissallad. Mmm! Det är så smidigt här, vi kan kliva ut genom köksfönstret och grilla, fast vi bor på andra våningen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 04:45:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0