Hej och hå´

Måndag eftermiddag och ny vecka på intåg. Att plugga i veckorna känns nu mera föga ansträngande eftersom jag börjat jobba på helgerna igen. Det är jätte roligt att vara i farten och ha någonting att göra förutom uppsatsskrivning och matematiska funktioner. Det gör mig verkligen gott, jag har haft alldeles för mycket fritid att bolla med. Jag ser redan fram emot att jobba sommarmånaderna när det är full fart, fast skönt då förstås, att få lite mer rutin och snurr på hur allt fungerar först.

Någon pratade om att det var upp mot 17 grader varmt idag och det tvivlar jag inte på en sekund, det är så himla skönt ute och mitt humör strålar ikapp med solen. Det finns så mycket jag ser fram emot just nu, så mycket som gör mig glad och varm i varje vrå av hjärtat. Däremot kan jag ovilligt erkänna att jag fortfarande är lite mör sen 13 timmarspasset på jobbet i lördags - fast än att vi inte gjorde många knop igår. Sen när har jag blivit så himla ovan till fysiskrörelse? Det är pinsamt. Jag ska ta ett varv med Esset runt strömmen nu i e.m. så piggnar jag säkert till.

Eftermiddagen är i övrigt tillägnad Voltaire och ikväll står det hickoryglazed babybackribs på menyn, dom står och puttrar på spisen, vad jag ska hitta på till det har jag inte klurat ut än.

Glad måndag och god eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande! Vart jobbar du nu??:-) och vad pluggar du?

2011-04-11 @ 16:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0