Snipp snapp snut så var den helgen äntligen..

Det har varit en hemskt lång helg, så lååång. Jag är glad att den är slut, det är jag verkligen. Efter en spark där bak blev det i alla fall lite biomys i lördags kväll. Inception. Helt suverän film, nio av tio möjliga. Jag grinade två gånger. Jag vet inte om det har att göra med att jag är känslig eller att det var en sentimental film. Kanske snarare det första än det andra. Gå och se den!

Nu har jag varit vaken sen halv sex och det känns okej. Kanske börjar jag vänja mig lite grann, lite lite lite grann, att gå upp så här hiskeligt tidigt. Nu blir det promenad, en varm dusch och frukost, sen iväg till plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0