Ordning och reda

Ikväll har jag tvättat, Mount Everest är vad jag har tvättat. Ohu. Att hitta en tvätt tid ledig ikväll var som att snubbla över en trisslott med mellanstor vinst. Det killade till i magen och jag kände att nu, nu har jag flyt! Tänk vad lite hushållsarbete kan pigga upp den gråaste måndagkväll.

Sen skulle jag visserligen behöva göra en del annat också, men det är en annan dags bekymmer. Bekymmer så som att städa badrummet, damsuga och moppa, diska, bada Esset. Göra en ny matlåda eftersom jag åt upp den jag gjorde tidigare. Plugga engelska. Springa ner med en hel del blandat skrot till förrådet. Ja, det finns en del hushållssysslor att pigga upp resterande kvällar den här veckan med. Vilken tur jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0