Idag kan jag berätta följande

1.) Man behöver inte oroa sig för att rödbetor färgar potatisar och morötter röda om man kokar de tre nämnda tillsammans.

2.) Jag har varit på mitt första avancerade yoga pass ikväll och lärt mig positioner som bland annat den modifierade fisken.

3.) Jag har misstagit påsen innehållande mina plastlådor för en sop-påse och slängt dem i soptunnan. Vilket var lite lustigt och kul så där just precis i efterhand när jag kom på det, men nu har jag ingenting lämpligt att stoppa min mat i tills imorgon. Alternativet är att stoppa maten i en plastpåse, allt blandas i magen ändå, right? Fläskfilé med rosépepparsås och rotfrukter. hm. Note to self: Köp plastlådor.

4.) Jag lyssnar helspänt på p3's valvaka. Jag intresserar mig hemskt för politik nu för tiden och jag ska som nybliven MUF medlem börja engagera mig aktivt är tanken. Shizzels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0