Let there be shoes!

Jag har en period i mitt liv där jag önskar att jag kunde köpa minst ett par skor för varje gång jag ska gå ut genom dörren. Så där tre, fyra par om dagen då, minst. Jag ogillar mitt materialistiska begär men, oh ja, det finns där.

Alla godbitarna här under skulle jag älska. Varje plastbit skulle jag vårda, varje liten läderlapp och imitation av nämnda skulle finnas i mitt hjärta, fuskpäls och syntetjafs rakt igenom, det är ingen skillnad. Kärleken är allt väl lika äkta. (..eller är den?)

Så tryggt och komfortabelt hade de bott i min garderob och jag hade tagit hand om dem efter alla konstens regler. Impregnering, puts och spray. Självklart hade jag promenerat dem flitigt, luftat dem på val valda regelbundna tillfällen. Gett dem nya fina klackar när de kände sig lite nere och förvarat dem rätt och riktigt när deras årstid tog semester.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skorna på rad 2, nummer 2, svarta med spännen, kilklack, vart är det ifrån?! :D Måste ha!



Tack för svar :)

2010-10-15 @ 08:44:01
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0