2 december

Det är torsdag. Det är tjugotvå minusgrader ute och jag tänker inte gå ut idag. Eller? Nej, ut ska jag, bara inte så hemskt långt.

Jag känner ett påtagligt behov av att svettas och slippa tänka så jag ska gå ner till SATS straxt och försvinna från mig själv en stund. Sen lär jag väl vispa ihop ett obscent antal muffins bara för att hålla mig sysselsatt om jag känner mig själv rätt.

Ikväll ska jag försöka få lite julstämning på Annas julkonsert och efter det blir det en helkväll på Munken med Annas kör. Lite alkohol kanske gör susen? Den här torsdagen är inte den bästa trosdagen jag haft.

Max Dauthendey sa någon gång någonting om att alkohol konserverar. Det tåls att ifrågasättas och låta undersökas, åtminstone tills motsatsen bevisas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0