Fredag förmiddag

Tänk så mycket bättre en dag kan kännas i jämförelse med en annan. Idag vaknade jag på strålande humör, jag har varit aktiv och ambitiös i skolan sedan tidigt i morse och än är det inte slut med de storslagna bedrifterna. ;)

Helgen ser ganska lovande ut även om den för en gångs skull är högst oplanerad. Det är ganska skönt det också, att ha lite tid över till ingenting.

Igår kväll var jag och Maria som sagt på Annas julkonsert med studentkören. Det var magiskt. Jag kan inte förklara det på något annat sätt. Oj vad duktiga dom är!

Jag ska nog faktiskt försöka gå en gång till om det finns biljetter kvar. Det tycker jag att alla andra också ska göra för annars missar ni verkligen en av årets höjdpunkter. Julstämningen kom med fyrverkerier och hela köret för att stanna och nu går jag bara runt och myser. 21 dagar kvar till julafton. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0