Ett tu tre på det fjärde ska det ske..

Nu är den här helgen också slut, det går undan. Jag hinner inte reflektera eller äta, eller sova, sen är det plötsligt en ny vecka igen.

Visserligen har jag ätit en herrans massa IKEA köttbullar idag med världens mysigaste sällskap och visserligen har jag sovit tolv timmar i natt, också då med världens mysigaste sällskap. Men allt är relativt, man kan aldrig äta eller sova för mycket. Eller, hur var det nu? Kanske kan man det.

I fredags kväll tog jag med mig sällskap (världens mysigaste, ja, ja.. det var ett himla tjat) och tittade in på SKÖN's julkoncert igen, åh så duktiga dom är. Sen var det lite kalas på tapeten, det blev livat så det räckte och blev över, det blev över hela lördagen tyvärr, så mycket över blev det. 

Lördagen blev således väldigt sparsamt utnyttjad, jag följde med mamma och Maud på Löfstadslotts julmarknad. Köpte en mistel och lite närproducerad blåmögelost. Julstämningen har verkligen infunnit sig nu, det kittlar i magen och riktigt sticker i ögonen. Visst är det härligt?

Idag har jag som sagt varit en sväng på IKEA och söndagskvällen ska jag viga till lite städning och läxläsning. Jag har en del böcker att damma av den här veckan. Kunskap är makt, eller åtminstone bra för magen, eller var det kanske ett äpple om dagen?

http://www.flickr.com/photos/artsyt/1593106230/

http://www.flickr.com/photos/agnesdeer/4064821110/

http://www.flickr.com/photos/bibiegg/2863542666/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0